1928-DONGÓ, Átépítve #1403
Ganz és Tsa. Villamossági-, Gép-, Waggon- és Hajógyár RT Budapest/Újpest HU
Új hajótest és motorhajóvá átépítve.
L:14,90m B:3,51m D:1,42m MP:75 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 14,90 m |
Hossz a függélyek között: | 13,61 m |
Legnagyobb szélesség: | 3,51 m |
Szélesség a főbordán: | 3,24 m |
Fixpont magasság: | 4,45 m |
Oldalmagasság: | 1,93 m |
Legnagyobb merülés: | 1,42 m |
Főgép típus: | LANG OML 674 |
Főgép teljesítmény: | 75 LE |
|
1935-Ismert személyzete: hajóvezető, Sándor Richárd (1884); gépész, Makarész László (1902); matróz, ifj. Bodó Imre (1910);
1955-Később a Budapesti Szabadkikötőbe került boxerhajónak
1960-DONGÓ, Főgépcsere
Dorman 6 DLM dieselmotor ▼
Főgép típus: | Dorman 6 DLM dieselmotor |
Főgép teljesítmény: | 100 LE |
|
1963-ban selejtezve.