1853-STEFAN SZÉCHENYI, Épült
DGT-STEFAN SZÉCHENYI típusú gőzüzemű oldalkerekes személyhajó DGT Óbudai Hajógyára Budapest/Óbuda HU
L:60,96m B:14,63m D:1,22m Disp:280t MP:665 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 60,96 m |
Legnagyobb szélesség: | 14,63 m |
Szélesség a főbordán: | 7,92 m |
Fixpont magasság: | 7,11 m |
Oldalmagasság: | 2,84 m |
Legnagyobb merülés: | 1,22 m |
Vízkiszorítás: | 280 t |
Főgép típus: | G.&J. Rennie |
Főgép teljesítmény: | 665 LE |
|
1866-STEFAN SZÉCHENYI, Főgépcsere
DGT Óbudai Hajógyára Budapest/Óbuda HU
ESCHER WYSS & CIE #141 ▼
Vízkiszorítás: | 280 t |
Főgép típus: | ESCHER WYSS & CIE #141 |
Főgép teljesítmény: | 665 LE |
|
1867-április 27-én a Duna alsó szakaszán összeütközik a román SOREL hadinaszáddal, Óbudán javítják.
1867-Transports Turkish Sultan Abdil Aziz and his entourage
1877-Al-Dunán Kozlánál egy vontatóval ütközik, a süllyedést partrafutással kerüli el ismét Óbudán javítják
1894-Galambócnál áprilisban hajótörést szenved.
1909-teljes felújítás Óbudán
1925-sérülés után selejtezik