1853-STEFAN SZÉCHENYI, Built
DGT-STEFAN SZÉCHENYI class paddle steamer Óbuda Shipyard of DDSG Budapest/Óbuda HU
L:60,96m B:14,63m D:1,22m Disp:280t MP:665 LE ▼
Length overall: | 60,96 m |
Extrem breadth: | 14,63 m |
Beam: | 7,92 m |
Fixpoint height: | 7,11 m |
Depth: | 2,84 m |
Draft: | 1,22 m |
Displacement: | 280 t |
Main engine type: | G.&J. Rennie |
Output of main engine: | 665 LE |
|
1866-STEFAN SZÉCHENYI, Reengine
Óbuda Shipyard of DDSG Budapest/Óbuda HU
ESCHER WYSS & CIE #141 ▼
Displacement: | 280 t |
Main engine type: | ESCHER WYSS & CIE #141 |
Output of main engine: | 665 LE |
|
1867-április 27-én a Duna alsó szakaszán összeütközik a román SOREL hadinaszáddal Óbudán javítják;
1867-Abdil Aziz török szultánt és kíséretét szállítja
1877-Al-Dunán Kozlánál egy vontatóval ütközik, a süllyedést partrafutással kerüli el ismét Óbudán javítják
1894-Shipwrecked at Galambóc (Golubac).
1909-teljes felújítás Óbudán
1925-sérülés után selejtezik