1927-SZIGLIGET, Épült
SNHG-CSOBÁNC típusú motoros személyhajó DGT Óbudai Hajógyára Budapest/Óbuda HU
a Balatoni Hajózási R.T. siófoki sólyáján, tervezte: dr. Max Oertz hamburgi mérnök a Balatonra.
L:25,31m B:5,8m D:1,67m MP:200 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 25,31 m |
Hossz a függélyek között: | 23,81 m |
Legnagyobb szélesség: | 5,8 m |
Szélesség a főbordán: | 5,38 m |
Fixpont magasság: | 7,60 m |
Oldalmagasság: | 2,90 m |
Legnagyobb merülés: | 1,67 m |
Főgép típus: | Láng OML |
Főgép teljesítmény: | 200 LE |
Befogadó képesség: | 140 fő |
|
1944- december 1-én felfegyverzik a Balatonfüredi hajógyárban
1945- március 23-án visszavonuló német csapatok Balatonfüreden felrobbantották.
1947-SZIGLIGET, Átépítve
BHRT Hajóépítő Üzeme Balatonfüred HU
MP:200 LE ▼
Főgép típus: | Ganz VIII JMD 160 |
Főgép teljesítmény: | 200 LE |
|
1973-74-SZIGLIGET, Átépítve
MAHART Siófoki hajójavító Siófok HU
Utastér átépítés és főgépcsere
MP:200 LE ▼
Főgép típus: | SKL 6 NVD 26-2 |
Főgép teljesítmény: | 200 LE |
|
1993-DUNA-VÁR
1995- PANNÓNIA néven a PannonShip Kft bérleménye.
2003-ban teljes felújítás