1917-KOSOVO, Épült
JCT-FM-20 típusú vontató gőzhajó J.C. Tecklenborg Geestemünde GE
Bremerhaven
L:43,6m B:6,2m D:1,8m MP:600 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 43,6 m |
Hossz a függélyek között: | 43 m |
Legnagyobb szélesség: | 6,2 m |
Szélesség a főbordán: | 6 m |
Oldalmagasság: | 2,56 m |
Legnagyobb merülés: | 1,8 m |
Főgép típus: | 2 hengeres Compound gőzgép |
Főgép teljesítmény: | 600 LE |
|
1917-FM-20 (vagy FM-33, más forrás szerint FM-3) császári német hajóraj aknarakója
1919-CECEDENA IV., belga tulajdonban valamikor 1923-25-ben a Dunára kerül, de belga lobogó alatt
1925-KOSOVO, Zemjloradničke Bank Hajózási Társaság, Belgrád
1925-ATLANTA, Kini & Klajner Franja Hajózási Társaság, Apatin
1925-tartozások fejében Simon Schulz, Pancsova
1927-28?-TREBINJE, Sumanovits, Belgrád
1938-VISEGRAD, Átépítve
Apatini Hajógyár Apatin HU
Átépítés motoros vontatóvá Apatinban
Disp:187-292t MP:2 x 350 LE ▼
Vízkiszorítás: | 187-292 t |
Főgép típus: | M.W.M. RH342SU 6 hengeres dízel |
Főgép teljesítmény: | 2 x 350 LE |
|
1938-átépítés motorhajóvá Apatinban
1941-ben a délvidéki bevonuláskor a Jugoszláv haderők lefoglalják és a Száván elsüllyesztik.
1946-az Apatini Kerületi Bíróság № 3228/1005-határozatával elkobozzák
1946-FRUŠKA GORA, DRB, Belgrád
1947-FRUŠKA GORA, JDRB, Belgrád
1958-RR-11, Jugoszláv Folyami Flottilla (Jugoslovenske Ratne Mornarice - JRM) állományába kerül
1970-/71-Szétbontják