1891-LASCAR, G. Tweedy & Co., London, GBR
1893-LASCAR, London Steamers Co., London, GBR
1903- 08. 31.-én éjfélkor a hajón illegálisan tárolt dinamit felrobbant. Az eset 28 halálos áldozatot követelt, köztük volt a hajó kapitánya (Lettis), az első tiszt (Desztokovics Kázmér) és a második tiszt (Pesztics Francesco). A szállított utasok közül 17 halt meg. A robbanás az első osztályú szalon és a parancsnoki híd környékén történt, a hajó teljesen kiégett, és a félig elmerült roncs a partra sodródott. Burgaszba vontatták. A robbanásért macedón terroristákat okoltak, akik így akartak bosszút állni az Osztrák-Magyar Monarchia akkori politikájáért, amivel nem támogatták a függetlenségi mozgalmukat. A hajót később oroszok vették meg.
1904-VESTA, Russian S.S. Nav. & Trading Co., Odessa, RU
1924-IN-EUNU, Sadik Zade Freres & Co, Constantinopol, TR
1932-INÖNÜ, Sadik Zade Freres & Co., Istanbul, TR
1933-TAS, Sosyete Vapurculuk, Istanbul, TR
1936-TAS, Devlet Denizyollary Isletmesi, Istanbul, TR
1937-TAS, Deniz Bank Umum Mudenlugu, Istanbul, TR
1939-TAS, Devlet Denizyollari Isletmesi Umum Mudurlugu, Istanbul, TR
1941-TUNG, Devlet Denizyollari Isletmesi Umum Mudurlugu, Istanbul, TR
1944-TUNG, Devlet Denizyollari Isletmesi ve Limandari, Istanbul, TR
1948-a hajó leszerel.
1949-Istanbulban szétbontják.