1870-KERESKEDÉS, Épült
IMW-KERESKEDÉS típusú oldalkerekes gőzhajó Ignaz Mayer Werft Linz A
B:12,40m D:1,20m Disp:237t MP:530 LE ▼
Hossz a függélyek között: | 51,9 m |
Legnagyobb szélesség: | 12,40 m |
Szélesség a főbordán: | 6,15 m |
Oldalmagasság: | 2,69 m |
Legnagyobb merülés: | 1,20 m |
Vízkiszorítás: | 237 t |
Főgép típus: | diagonális egy hengeres gőzgép |
Főgép teljesítmény: | 530 LE |
|
1887-KERESKEDÉS, Főgépcsere
DGT Óbudai Hajógyára Budapest/Óbuda HU
diagonális két hengeres compaund gőzgép ▼
Vízkiszorítás: | 237 t |
Főgép típus: | diagonális két hengeres compaund gőzgép |
Főgép teljesítmény: | 530 LE |
|
1918-11 szerb csapatok lefoglalják,
1919-KERESKEDÉS, NACDEV Naval Allied Commission for the Disposal of Enemy Vessels
1919-KUMANOVO, DRP Hajózási Szövtség, Beograd, SHS
1926-KUMANOVO, DRP Állami Hajózás, Beograd, SHS
194?- kiemelik és kijavítják,
1941-04-05 besorozzák a Királyi Folyami Flottillába,
1941-06-04 önsüllyesztést hajt végre a Milanovaci rakodónál a Duna 993,0 folyamkilóméterénél,
1950-BRANIČEVO, JDRB Jugoszláv Állami Folyamhajózás, Beograd, YU
1966-szétbontva a Bežanija téli kikötőben Belgrádban.