Magyar
  English
fejkep
Deák István

A GIZELLA hajólevele 1871-ből

Felvétel: Magyar Nemzeti Levéltár Országos Levéltára nyomán id. Horváth Imre (Budapest)
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2018. 10. 12. 23:07
Szerkesztő: Kádár Zoltán

GIZELLA

 

A JÓKAI 1990-ben Tiszalökön

Felvétel: Bánhidi Andor (Baja) gyűjteményéből
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 08. 06. 21:12
Szerkesztő: Kádár Zoltán

JÓKAI

 

A JÓKAI motoros a BOGLÁR vontájában a Tiszára indul a Sió csatornán 1980-ban

Felvétel: Deák István
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 07. 19. 23:00
Szerkesztő: Kádár Zoltán

JÓKAI

     

Az elkészült KISFALUDY gőzös 1909-ben

Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 06. 26. 23:42
Szerkesztő: Kádár Zoltán

KISFALUDY

   

PETŐFI 1953 körül Visegrádnál

Felvétel: Járai Rudolf
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 06. 26. 23:29
Szerkesztő: Kádár Zoltán

PETŐFI

 

SZEGED őrnaszád 1930-ban Visegrádnál

Felvétel: ifj. Fekete István (Siófok) gyűjteményéből
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 06. 07. 23:07
Szerkesztő: Kádár Zoltán

SZEGED

 

SOPRON őrnaszád 1930-ban Dunapentelénél

Felvétel: ifj. Fekete István (Siófok) gyűjteményéből
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 06. 07. 23:04
Szerkesztő: Kádár Zoltán

SOPRON

 

VADLIBA 1964-ben

Felvétel: Fenyvesi János, Siófok
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 06. 07. 22:57
Szerkesztő: Kádár Zoltán

VADLIBA

 

JÓKAI motoros 1972-ben Siófokon

Felvétel: Deák István
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 06. 07. 22:40
Szerkesztő: Kádár Zoltán

JÓKAI

 

A JÓKAI gőzös behajózik Balatonföldvárra 1952-ben

Felvétel: Kostyál Ferencné Fejes Mária (Siófok) gyűjteményéből
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 05. 31. 22:48
Szerkesztő: Kádár Zoltán

JÓKAI

   

SZIGLIGET az 1930-as években Balatonszemesen. A kikötő 1913-ban épült, a kép készítésének idején a kikötőpartfal magasságának a megemelése folyt.

Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 05. 31. 22:00
Szerkesztő: Kádár Zoltán

SZIGLIGET

 

ORION személyszállító vitorlás a siófoki kikötőben, 1972-ben. Háttérben az acél hajótestű, fa felépítményes URÁNUSZ vitorlás-motoros és „bocija” (Beiboot - nagyobb vitorlás hajókhoz tartozó egypárevezős könnyű, 1-3 személyes csónak)

Felvétel: Gáspár Imre hvez. (Mahart)
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 05. 10. 23:03
Szerkesztő: Kádár Zoltán

URÁNUSZ

 

DEBRECEN őrnaszád, István király ünnepén, 1930. augusztus 20-án, Budapesten

Felvétel: Ifj. Fekete István (Siófok) gyűjteményéből
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 05. 10. 22:55
Szerkesztő: Kádár Zoltán

DEBRECEN

  

GYŐR őrnaszád, István király ünnepén, 1930. augusztus 20-án, Budapesten

Felvétel: Ifj. Fekete István gyűjteményéből
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 05. 10. 22:52
Szerkesztő: Kádár Zoltán

GYŐR

 

A DONGÓ vontató csavargőzös részlete 1930 körül, és a hajóvezető: Zimányi Imre Ödön (1899). A fennmaradt képek összevetésével egyértelműen megállapítható, hogy a hajót már gőzös korában is többször átépítették

Felvétel: Kenedy Ferenc hagyatéka/BRTK könyvtár, Siófok
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 05. 10. 22:39
Szerkesztő: Kádár Zoltán

DONGÓ

 

A JÓKAI építésének utolsó fázisa, készre szerelés a vízen 1913-ban Siófokon

Felvétel: Kenedy Ferenc hagyatéka/BRTK könyvtár, Siófok
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 05. 07. 17:57
Szerkesztő: Kádár Zoltán

JÓKAI

    

A SIÓFOK első sólyázás utáni vízrebocsátása 1984-ben

Felvétel: Szabó Sándor, Siófok
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 05. 05. 23:14
Szerkesztő: Kádár Zoltán

SIÓFOK

 

BELOIANNISZ a badacsonyi kikötőben 1955-ben

Felvétel: Kostyál Ferencné Fejes Mária (Siófok) gyűjteményéből
Forrás: Deák István
Feltöltve: 2017. 04. 29. 14:32
Szerkesztő: Kádár Zoltán

BELOIANNISZ