Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
XXII. exÚJ-PEST
- Állapot:szétbontva1875-ÚJ-PEST, Épült SchH-VIGARDA típusú gőzüzemű csavaros személyhajó #14 Schönichen Hermann-féle Hajógépgyár, Gép- és Kazánép. Intézet Budapest/Újpest HUL:22,42m B:4,56m D:1,50m MP:48 LE ▼
Legnagyobb hossz: 22,42 m Hossz a függélyek között: 22,18 m Legnagyobb szélesség: 4,56 m Szélesség a főbordán: 4,30 m Fixpont magasság: 7,12 m Oldalmagasság: 1,84 m Legnagyobb merülés: 1,50 m Főgép teljesítmény: 48 LE 1875-ÚJ-PEST, BCsÁV Budapesti Csavargőzös Átkelési és Hajózási RT. Budapest HU1918-XXII., MFTR Magyar (Királyi) Folyam- és Tengerhajózási RT Budapest HU1919-XXII., Átépítve MFTR Újpesti hajóműhely Budapest/Újpest HUB:4,56m D:1,50m ▼Hossz a függélyek között: 21,44 m Legnagyobb szélesség: 4,56 m Szélesség a főbordán: 4,30 m Fixpont magasság: 6,08 m Legnagyobb merülés: 1,50 m Befogadó képesség: 180 fő 1944- december 8-án a RÉKA, a SÓLYOM, és az MFTR XXII. visszatért Budapestre, miután a szovjet csapatok Váctól északra elérték a Dunát és a kihajózás lehetősége megszűnt. 1945 tavaszán Újpesten, a Palotai szigetnél találták meg a hajókat elsüllyedve.1950-XXII., BHV Balatoni Hajózási (Nemzeti) Vállalat Budapest HU (BHV Dunai Osztály)1955-XXII., MAHART Magyar Hajózási RT Budapest HU1960-ban selejtezve.