Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
VÁSÁRHELYI PÁL
- 1936-VÁSÁRHELYI PÁL, MFTR. Eredetileg mint kétcsavaros vontató gőzhajó; gépeit és kazánját a Ganz Hajógyár szállította.
1944 őszén hadműveletek következtében elsüllyedt.
1946-VÁSÁRHELYI PÁL, MESzHART.
1955-VÁSÁRHELYI PÁL, MAHART.
1960-ban motorhajóvá átépítve a MAHART Hajójavító Üzemigazgatóság újpesti üzemében.
198?- selejtezve Épült 1936, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU, #1203 Hossz a függélyek között: 33,50 m Szélesség a főbordán: 6,60 m Fixpont magasság: 5,25 m Oldalmagasság: 2,20 m Legnagyobb merülés: 0,90 m Főgép típus: Ganz Főgép teljesítmény: 2x300 LE Átépítve 1960, MAHART Újpesti Hajójavító, Budapest/Újpest, HU Motorhajóként Legnagyobb hossz: 33,54 m Hossz a függélyek között: 33,08 m Szélesség a főbordán: 6,57 m Fixpont magasság: 5,25 m Oldalmagasság: 2,20 m Legnagyobb merülés: 1,21 m Főgép típus: 2xGanz VIII JmD 160/185 Főgép teljesítmény: 2x300 LE Főgépcsere 1974 Főgép típus: 2xSKL 6 NVD 26A-2 Főgép teljesítmény: 2x300 LE