Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
TOLNA exRÁKOS exS.T.9.
- 1922-S.T.9., Stathatos aldunai hajótulajdonos,
1922-S.T.9., M. kir. Földmüvelésügyi Minisztérium Folyammérnöki Hivatala,
1941-RÁKOS, MFTR,
1944 október 8-án az 1529 fkm-nél aknarobbanás következtében elsüllyedt,
1949-RÁKOS, Balatoni Hajózási Vállalat. Dunai Osztály, Budapest HU. Kiemelve helyreállítás céljára,
1955-RÁKOS, MAHART,
1956-TOLNA, MAHART. Ismét vontató gőzhajóként újjáépítve a MAHART visegrádi műhelyében.
1961-ben a MAHART Hajójavító Üzemigazgatóság újpesti telepén átépítve motorhajóvá
1980-as évek első felében még boxerhajó a komáromi lekötőn
1988-ban szétbontva Apatinban a Borisz Kidrics Hajógyárban. Épült 1922, Ganz és Tsa. Danubius Gép-, Waggon- és Hajógyár RT, Budapest/Újpest, HU, #1360 Hossz a függélyek között: 29,70 m Szélesség a főbordán: 5,70 m Oldalmagasság: 2,60 m Legnagyobb merülés: 1,99 m Főgép teljesítmény: 260 LE Átépítve 1956, MAHART Visegrádi Hajójavító Telepe, Visegrád, HU Hossz a függélyek között: 29,70 m Legnagyobb szélesség: 6,00 m Szélesség a főbordán: 5,70 m Oldalmagasság: 2,60 m Legnagyobb merülés: 2,00 m Főgép teljesítmény: 260 LE Átépítve 1961, MAHART Újpesti Hajójavító, Budapest/Újpest, HU Legnagyobb hossz: 32,25 m Hossz a függélyek között: 30,73 m Legnagyobb szélesség: 6,00 m Szélesség a főbordán: 5,70 m Fixpont magasság: 6,44 m Oldalmagasság: 2,71 m Legnagyobb merülés: 1,85 m Főgép típus: Láng 6 LD 315 R Főgép teljesítmény: 260 LE