Menü
mégsem
Accept
Cookie settings
The hajoregiszter.hu website uses cookies for convenient operation. By continuing to use this site, you consent to the storage of cookies on your computer.

302. exGÖNYÜ exBÖŐS exMELK

ikonInfo
ikonTechnical details
  • Classification:
    Status:
    broken up
    1914-MELK, Délnémet Dunagőzhajózás /München/.
    1939-BÖŐS, MFTR. A vállalat megszűnésekor haszonfelosztásként a MFTR birtokába került.
    1940-ben a MFTR komáromi hajóműhelye átépítette.
    1944 végétől Ausztriában volt.
    1947 március 25-én hazatért,
    1947-GÖNYŰ, MESzHART.
    1955-GÖNYŰ, MAHART.
    1959-ben a Balatonfüredi Hajógyárban átépítve új motorokkal.
    1970-302. MAHART
    1994-302. MAHART Passnave Kft.
    2010-az újpesti hajójavítóba vontatva.
    2010-Pilismarótra vontatva szétvágásra.
  • Built1914, Ruthof Shipyard, Regensburg, D
    Length overall:62,40 m
    Lenght between perpendiculars:60,90 m
    Beam:8,10 m
    Fixpoint height:5,90 m
    Depth:2,40 m
    Draft:2,00 m
    GRT:670
    Main engine type:2 db Bolinder dieselmotor /izzófejes/
    Output of main engine:2x210 LE
    Rebuilt1940, MFTR Komárom Shiprepair Yard, Komárom, HU
    New main-engine1959, Balatonfüred Shipyard, Balatonfüred, HU
    Main engine type:2 x LANG 6 LD 200 R
    Output of main engine:2x210 LE