Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

RUDNIK exALEXANDRA exALEXANDRIA

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • 1887-ALEXANDRIA, Vilmos német császár szalongőzöse, Potsdam (Berlin?)
    1918-Leszerelve
    1921-ALEXANDRA, Mayso Drach, Sisak, S.H.S.
    1922-06-02: A Mittellach csatornán és a Lajos Csatornán át Kelheimbe érkezik
    1922-Linzben átépítve vontatógőzössé, majd a Száván vontat
    1929-ALEXANDRA, Braun és Piry Hajózási Rt., Apatin,
    1929-Linzben átépítve motoros vontatóvá
    1941-ben a délvidélki bevonulás során a jugoszláv haditengerészet lefoglalja, és a visszavonulás során a Száván a 30-as folyamkilométernél önsüllyesztést hajtanak végre
    1942 áprilisában kiemelik, szeptemberben a Német Haditengerészet átveszi, és aknarakónak használja
    1944-Linzben áll használaton kívül,
    1945 május - amerikai hadizsákmány.
    1946- az Apatini Kerületi Bíróság № 3228/1005-döntésével elkobozzák
    1946-RUDNIK, DRB Belgrád
    1947-RUDNIK, J.D.R.B, Belgrád
    1952-RUDNIK, JRB, Belgrád
    1955-Motorcsere Deggendorfban.
    1964-Sóderkitermelő vállalat, Belgrád
    1984-selejtezés

    Ha-Jó közlése nyomán
  • Épült1887, Aron & Gollnow Werft, Grabow bei Stettin, D, #230
    Hossz a függélyek között:29,40 m
    Szélesség a főbordán:4,87 m
    Legnagyobb merülés:1,35 m
    Főgép teljesítmény:2 x 60 LE
    Átépítve1922, Schiffswerft Linz AG., Linz, A, #718
    Átépítés vontatóvá
    Átépítve1929, Schiffswerft Linz AG., Linz, A
    Átépítés motoros vontatóvá
    Vízkiszorítás:90,68 t t
    Főgép típus:Glühkopf Climax
    Főgép teljesítmény:2 x 80 LE
    Főgépcsere1955, Deggendorfi Hajógyár, Deggendorf, D
    Főgép teljesítmény:2 x 100 LE