Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

RELIS exHANSEAT II

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • 1882-DUDDON, G. Nelson & Sons, Whitehaven, GBR
    1898-DUDDON, W.T. Moffat, Aberdeen, GBR
    1913-HANSEAT II, Hanseatselskabet A/S (Grefstad & Herlofsen mgr.)? Arendal, NO
    1914-HANSEAT II, Hanseatselskabet A/S (E. Wilhelmsen mgr.), Christiania, NO
    1918-HANSEAT 2, A/S 'Borgund' (Horgen - Tellefsen mgr.), Christiania, NO
    1920-HANSEAT 2, A/S 'Argo' (Carl Fiskaaen), Haugesund, NO
    1924-RELIS, D/S A/S 'Relis' (G.A. Olsen mgr.), Stavanger, NO
    1929-RELIS, Darányi K. István, Budapest, HU
    1933-VIRURAND, Richard Kilu, Tallin, EST
    1934-RELLI, u.a. tulajdonos
    1934-AVIATEUR, u.a. tulajdonos
    1935-HIIULA, G. Sergo & Co., Tallin, EST
    1940-HIIULA, Észt Állami Hajózási Vállalat, Tallin, SU
    1941-VT 594, Szovjet Haditengerészet szállítóhajója
    1941.09.13.-án a Kjardla/Hiiumaa partvonal mellett német repülőgépek bombatámadásának következtében elsüllyed.
    194?-kiemelik és szétbontják.
    1949-törlik a Lloyds Regiszterből.
  • Épült1882, R. Smith, Preston, GBR, #69
    Legnagyobb hossz:44,07 m
    Legnagyobb szélesség:7,12 m
    Oldalmagasság:3,23 m
    DWT:350
    GRT:322
    Főgép típus:compaund gőzgép/steam engine
    Főgép teljesítmény:260 iHp LE

RELIS, 1929-1933, Darányi K. István, Budapest, HU