Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
PRIMO exAPATIN I. exDOM exSEBES exBRAUNAU
- 1856-BRAUNAU, “Johann Georg Riedl & Co” Dampfschiffahrts Gesellschaft, Neu Ötting, AT
1865-BRAUNAU, Erste K. u. K. privilegierte Donaudampfschifffahrtsgesellschaft ( DDSG ), Wien, AT
1900-SEBES, Magyar Belhajózási Részény Tarsaság ( MBR ), Budapest, HU
11.1918: szerb csapatok lefoglalják,
192?-DOM, Brodarsko i bagersko akcionarsko društvo ( BIBAD ), Beograd, SHS
1929-DOM, Brodarstvo Taška Naumovića, Beograd, YU
1935-DOM, Brodarstvo „Petar Eman“, Apatin, YU
1936-APATIN I., Zajednica Apatinskih posednika tovarnih lađa ( ZAPTL ), Apatin, YU
1941-Az UPRS (Uprava pomorstva i rečnog saobraćaja - Közlekedési és tengerészeti hivatal) № 1993/41 számú határozatával engedélyezi a külföldi tulajdonba kerülését
1942-PRIMO, Societa Italiana di Navigazione Danubiana ( SINDA ), Roma, IT
1944.10 Baja mellett elsüllyed a Dunán,
194?-szétbontva? Épült 1856, Ignaz Mayer Werft, Linz, A, #58 Hossz a függélyek között: 43,28 m Legnagyobb szélesség: 9,40 m Szélesség a főbordán: 4,70 m Oldalmagasság: 2,07 m Legnagyobb merülés: 1,07 m Vízkiszorítás: 66,7 t Főgép típus: Scott Russel, dupla oszcilláló gőzgép (Zwilling tandem) Főgép teljesítmény: 168 LE Főgépcsere 1866, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU Vízkiszorítás: 66,7 t Főgép típus: diagonális két hengeres compaund gőzgép Főgép teljesítmény: 168 LE