Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

PRIMO exAPATIN I. exDOM exSEBES exBRAUNAU

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • Besorolás:
    Állapot:
    szétbontva
    1856-BRAUNAU, “Johann Georg Riedl & Co” Dampfschiffahrts Gesellschaft, Neu Ötting, AT
    1865-BRAUNAU, Erste K. u. K. privilegierte Donaudampfschifffahrtsgesellschaft ( DDSG ), Wien, AT
    1900-SEBES, Magyar Belhajózási Részény Tarsaság ( MBR ), Budapest, HU
    11.1918: szerb csapatok lefoglalják,
    192?-DOM, Brodarsko i bagersko akcionarsko društvo ( BIBAD ), Beograd, SHS
    1929-DOM, Brodarstvo Taška Naumovića, Beograd, YU
    1935-DOM, Brodarstvo „Petar Eman“, Apatin, YU
    1936-APATIN I., Zajednica Apatinskih posednika tovarnih lađa ( ZAPTL ), Apatin, YU
    1941-Az UPRS (Uprava pomorstva i rečnog saobraćaja - Közlekedési és tengerészeti hivatal) № 1993/41 számú határozatával engedélyezi a külföldi tulajdonba kerülését
    1942-PRIMO, Societa Italiana di Navigazione Danubiana ( SINDA ), Roma, IT
    1944.10 Baja mellett elsüllyed a Dunán,
    194?-szétbontva?
  • Épült1856, Ignaz Mayer Werft, Linz, A, #58
    Hossz a függélyek között:43,28 m
    Legnagyobb szélesség:9,40 m
    Szélesség a főbordán:4,70 m
    Oldalmagasság:2,07 m
    Legnagyobb merülés:1,07 m
    Vízkiszorítás:66,7 t
    Főgép típus:Scott Russel, dupla oszcilláló gőzgép (Zwilling tandem)
    Főgép teljesítmény:168 LE
    Főgépcsere1866, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU
    Vízkiszorítás:66,7 t
    Főgép típus:diagonális két hengeres compaund gőzgép
    Főgép teljesítmény:168 LE

SEBES, 1900-1918, Magyar Belhajózási Rt, Budapest, HU