Menü
Hajóregiszter logó
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

PRIMO exAPATIN I. exDOM exSEBES exBRAUNAU

  • Állapot:
    szétbontva
    1856-BRAUNAU, Épült IMW-ESZTERGOM oldalkerekes vontató gőzhajó #58 Ignaz Mayer Werft Linz A
    B:9,40m D:1,07m Disp:66,7t MP:168 LE
    Hossz a függélyek között:43,28 m
    Legnagyobb szélesség:9,40 m
    Szélesség a főbordán:4,70 m
    Oldalmagasság:2,07 m
    Legnagyobb merülés:1,07 m
    Vízkiszorítás:66,7 t
    Főgép típus:Scott Russel, dupla oszcilláló gőzgép (Zwilling tandem)
    Főgép teljesítmény:168 LE
    1856-BRAUNAU, J.G. Riedl & Co. Neu Ötting A
    1866-BRAUNAU, Főgépcsere DGT Óbudai Hajógyára Budapest/Óbuda HU
    diagonális két hengeres compaund gőzgép
    Vízkiszorítás:66,7 t
    Főgép típus:diagonális két hengeres compaund gőzgép
    Főgép teljesítmény:168 LE
    1900-SEBES, MBRT Magyar Belhajózási Rt Budapest HU
    1918-novemberben szerb csapatok lefoglalják,
    192?-DOM, Brodarsko i bagersko akcionarsko društvo (BIBAD), Beograd, SHS
    1929-DOM, Brodarstvo Taška Naumovića, Beograd, YU
    1935-DOM, Brodarstvo „Petar Eman“, Apatin, YU
    1941-Az UPRS Közlekedési és tengerészeti hivatal) № 1993/41 számú határozatával engedélyezi a külföldi tulajdonba kerülését
    1944-10 Baja mellett elsüllyed a Dunán,
    194x-szétbontva?