Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

PODGORINA exSISAK exSARAJEVO exDJURA exGYURI

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • Besorolás:
    Állapot:
    szétbontva
    1911-GYURI, Schultz Simon, Pancsova, HU
    1919-ĐURA, Brodarstvo “Simon Schulz”, Pančevo, SHS
    1941-ĐURA, Brodarsko A.D. “Navis”, Beograd ( Ing. Božo Banjac, Zagreb ), YU
    1942-ĐURA, Reichswerke A.G. für Binnenschiffahrt “Herman Göring”, DE
    1942-SARAJEVO, Hrvatsko riječno brodarstvo ( Hribrod, HRB ), Zagreb, HR
    1943-SISAK, Hrvatsko riječno brodarstvo ( Hribrod, HRB ), Zagreb, HR
    194?-elsüllyed a Dunán Zimony mellett,
    1945/46-kiemelés és felújítás,
    1946-PODGORINA, Državno rečno brodarstvo ( DRB ), Beograd, YU
    1948-PODGORINA, Bagersko brodarsko preduzeće ( BBP ), Beograd, YU
    1954.11.14.: az első hajó, ami bárkákat tolt a jugoszláv belvízeken (7 bárka Dubravica és Belgrád között),
    1962-szétbontva.
  • Épült1911, Danubius Hajó- és Gépgyár RT., Budapest/Újpest, HU, #1080
    Hossz a függélyek között:30,88 m
    Szélesség a főbordán:6,00 m
    Oldalmagasság:2,44 m
    Legnagyobb merülés:1,50 m
    Vízkiszorítás:71 t
    Főgép típus:vertikális két hengeres compaund gőzgép
    Főgép teljesítmény:350 LE

GYURI, 1911-1919, Schultz Simon, Pancsova, HU