Menü
Hajóregiszter logó
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

PAG exIV 53 exSCARPANTO exCALITEA exCHERSO exCETINJE exBRASSÓ

  • Állapot:
    szétbontva
    1908-BRASSÓ, Épült POZSONY típusú, egycsavaros tengeri személyszállító gőzhajó #499 Howaldtswerke Hajógyár Kiel D
    L:49,27m B:7,02m D:3,24m MP:480 LE
    Legnagyobb hossz:49,27 m
    Legnagyobb szélesség:7,02 m
    Oldalmagasság:3,65 m
    Legnagyobb merülés:3,24 m
    DWT:400
    GRT:396
    Főgép típus:triplex gőzgép
    Főgép teljesítmény:480 LE
    Holtvizi sebesség:11, csomó
    1923-CETINJE, Jadranska Plovidba d.d. Susak SHS
    1924-CHERSO, Soc. Anon. di Navigazione Marittima Costiera, Volosca/Fiume, IT
    1932-CALITEA, Cia. Adriatica di Navigazione, Fiume, IT
    1933-SCARPANTO, u.a. tulajdonos, IT
    1935-SCARPANTO, Átépítve
    Modernizálva Velencében
    L:52,36m B:7,34m MP:480 LE
    Legnagyobb hossz:52,36 m
    Legnagyobb szélesség:7,34 m
    Oldalmagasság:3,84 m
    GRT:498
    Főgép teljesítmény:480 LE
    1937-SCARPANTO, Soc. Fiumana di Navigatione, Fiume, IT
    1943-IV 53, Kriegsmarine-Hafenstuztflottile Venedig, Venedig, GE (09.23.-án foglalják le a németek Velencében)
    1945-03.06.-án az HMS MGB 656, 703 és 705 gyorsnaszádok Valditoni mellett az Ara-csatornában elsüllyesztik.
    1952-ben a Brodospas cég kiemeli, és kijavítja Splitben, újra szolgálatba állítják.
    1953-PAG, Jadranska Linijska Plovidba, Split, YS
    1963- Splitben a Brodospas cég szétbontja.