Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
MOSLAVINA exVUKOVAR exSIP exSCHULZ SIMON exBARANYA
- 1870-BARANYA, Első Magyar Gőzhajózási Társaság, Budapest, HU
1871-BARANYA, Egyesült Magyar Gőzhajózási Társulat, Budapest, HU
1874-BARANYA, DDSG, Wien, A
10.9.1914: szerb tüzérség elsüllyeszti a Duna 1113 folyamkilométerénél,
1915-SCHULZ SIMON. Schulz Simon, Pancsova, HU
1930-SCHULZ SIMON, Brodarstvo “Simon Schulz”, Pančevo, YU
1941-SIP, Jugoslovenska rečna plovidba ( JRP ), Beograd, YU
1941-SIP, Brodarsko A.D. “Navis”, Beograd ( Ing. Božo Banjac, Zagreb ), YU
1941-SIP, Südosteuropäische Reederei ( SOR ), Belgrad, DE
1942-aknamentesítő a német Dunaflottillában,
1942-VUKOVAR, Hrvatsko riječno brodarstvo ( Hribrod, HRB ), Zagreb, HR
10.1944: aknára fut és elsüllyed az 1333. folyamkilométernél,
01.02.1945: kiemelve a brailai Saveznika által,
1945-MOSLAVINA, Državno rečno brodarstvo ( DRB ), Beograd, YU
1948-szétbontva. Épült 1870, Első Magyar Pest-Fiumei Hajógyár RT, Budapest/Újpest, HU Hossz a függélyek között: 56,39 m Legnagyobb szélesség: 14,53 m Szélesség a főbordán: 7,01 m Oldalmagasság: 2,74 m Legnagyobb merülés: 1,10 m Vízkiszorítás: 291 t Főgép típus: diagonális egy hengeres oszcilláló gőzgép Főgép teljesítmény: 600 LE Főgépcsere 1882, Első Magyar Pest-Fiumei Hajógyár RT, Budapest/Újpest, HU Főgép típus: két hengeres compaund gőzgép Főgép teljesítmény: 600 LE Főgépcsere 1930, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU Főgép típus: diagonális három hengeres triplex gőzgép Főgép teljesítmény: 600 LE