Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

MOSLAVINA exVUKOVAR exSIP exSCHULZ SIMON exBARANYA

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • 1870-BARANYA, Első Magyar Gőzhajózási Társaság, Budapest, HU
    1871-BARANYA, Egyesült Magyar Gőzhajózási Társulat, Budapest, HU
    1874-BARANYA, DDSG, Wien, A
    10.9.1914: szerb tüzérség elsüllyeszti a Duna 1113 folyamkilométerénél,
    1915-SCHULZ SIMON. Schulz Simon, Pancsova, HU
    1930-SCHULZ SIMON, Brodarstvo “Simon Schulz”, Pančevo, YU
    1941-SIP, Jugoslovenska rečna plovidba ( JRP ), Beograd, YU
    1941-SIP, Brodarsko A.D. “Navis”, Beograd ( Ing. Božo Banjac, Zagreb ), YU
    1941-SIP, Südosteuropäische Reederei ( SOR ), Belgrad, DE
    1942-aknamentesítő a német Dunaflottillában,
    1942-VUKOVAR, Hrvatsko riječno brodarstvo ( Hribrod, HRB ), Zagreb, HR
    10.1944: aknára fut és elsüllyed az 1333. folyamkilométernél,
    01.02.1945: kiemelve a brailai Saveznika által,
    1945-MOSLAVINA, Državno rečno brodarstvo ( DRB ), Beograd, YU
    1948-szétbontva.
  • Épült1870, Első Magyar Pest-Fiumei Hajógyár RT, Budapest/Újpest, HU
    Hossz a függélyek között:56,39 m
    Legnagyobb szélesség:14,53 m
    Szélesség a főbordán:7,01 m
    Oldalmagasság:2,74 m
    Legnagyobb merülés:1,10 m
    Vízkiszorítás:291 t
    Főgép típus:diagonális egy hengeres oszcilláló gőzgép
    Főgép teljesítmény:600 LE
    Főgépcsere1882, Első Magyar Pest-Fiumei Hajógyár RT, Budapest/Újpest, HU
    Főgép típus:két hengeres compaund gőzgép
    Főgép teljesítmény:600 LE
    Főgépcsere1930, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU
    Főgép típus:diagonális három hengeres triplex gőzgép
    Főgép teljesítmény:600 LE

BARANYA, 1871-1915, Egyesült Magyar Gõzhajózási Társulat, Budapest, HU