Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

METOHIJA exKUPA exBOŽIĆ exSELLŐ

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • Besorolás:
    Állapot:
    szétbontva
    1899-SELLŐ, Magyar Királyi Hajózásifelügylet, Budapest, HU
    18??-SELLŐ, Magyar Királyi Vaskapu építési és szabályozási társulat, Orsova, HU
    1911-BOŽIĆ, Schulz Simon, Pancsova, HU
    1919-BOŽIĆ, Brodarstvo “Simon Schulz”, Pančevo, SHS
    19??-átépítve vontatógőzösnek,
    1941-BOŽIĆ, Brodarsko A.D. “Navis”, Beograd ( Ing. Božo Banjac, Zagreb ), YU
    1942(?)-Reichswerke A.G. für Binnenschiffahrt “Herman Göring”, Berlin(?)
    1942(?)-KUPA, Hrvatsko riječno brodarstvo ( Hribrod, HRB ), Zagreb, HR
    194?-Zimony mellett elsüllyedt a Dunán,
    1945/46-teljes felújítás,
    1947-METOHIJA, Bagersko brodarsko preduzeće ( BBP ), Beograd, YU
    1954-METOHIJA, Jugoslovensko rečno brodarstvo ( JRB ), Beograd, YU
    196?-szétbontva.
  • Épült1899, Danubius-Schönichen-Hartmann Egyesült Hajó- és Gépgyár RT., Budapest/Újpest, HU, #860
    Hossz a függélyek között:21,00 m
    Legnagyobb szélesség:3,45 m
    Oldalmagasság:1,60 m
    Legnagyobb merülés:1,80 m
    Vízkiszorítás:18,6 t
    Főgép típus:vertikális kéthengeres compaund gőzgép
    Főgép teljesítmény:120 LE

BOŽIĆ, 1911-1942, Schultz Simon, Pancsova, HU