Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

KOMP I.

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • Besorolás:
    Állapot:
    ismeretlen
    1927-KOMP I., Balatoni Hajózási RT. Balatonfüreden szerelték össze.
    1944-ben német csapatok Balatonfüreden elsüllyesztették.
    1946-ban iemelve és üzembeállítva.
    1947-KOMP I., Balatoni Hajózási Vállalat,
    1955-KOMP I., MAHART.
    1958-ban a hajótest a Balatonfüredi Hajógyárban kiszélesítve.
    1966-ban selejtezve, eladva a Vasas Sport Klubnak.

    A hajó mindkét végén volt hajócsavar és kormánylapát. A hajócsavarok közül mindig a hátsó működött, tehát valami szerkezettel kapcsolták át a hajtást. A kormánylapátok közül az elsőt egy stifttel rögzítették indulás előtt.
    Rill Tamás közlése
  • Épült1927, Ganz és Tsa. Danubius Gép-, Waggon- és Hajógyár RT, Budapest/Újpest, HU, #1402
    Legnagyobb hossz:26,26 m
    Hossz a függélyek között:25,00 m
    Legnagyobb szélesség:8,42 m
    Szélesség a főbordán:8,20 m
    Oldalmagasság:2,00 m
    Legnagyobb merülés:0,80 m
    Főgép típus:Ganz JmD VIII 160
    Főgép teljesítmény:176 LE
    Hajtómű típusa:főgép mindkét végén hajócsavar
    Átépítve1958, Balatonfüredi Hajógyár, Balatonfüred, HU
    Legnagyobb szélesség:9,24 m
    Szélesség a főbordán:9,00 m
    Főgép típus:

KOMP I., 1955-1966, MAHART Magyar Hajózási RT, Budapest, HU