Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
KOMP I.
- 1927-KOMP I., Balatoni Hajózási RT. Balatonfüreden szerelték össze.
1944-ben német csapatok Balatonfüreden elsüllyesztették.
1946-ban iemelve és üzembeállítva.
1947-KOMP I., Balatoni Hajózási Vállalat,
1955-KOMP I., MAHART.
1958-ban a hajótest a Balatonfüredi Hajógyárban kiszélesítve.
1966-ban selejtezve, eladva a Vasas Sport Klubnak.
A hajó mindkét végén volt hajócsavar és kormánylapát. A hajócsavarok közül mindig a hátsó működött, tehát valami szerkezettel kapcsolták át a hajtást. A kormánylapátok közül az elsőt egy stifttel rögzítették indulás előtt.
Rill Tamás közlése Épült 1927, Ganz és Tsa. Danubius Gép-, Waggon- és Hajógyár RT, Budapest/Újpest, HU, #1402 Legnagyobb hossz: 26,26 m Hossz a függélyek között: 25,00 m Legnagyobb szélesség: 8,42 m Szélesség a főbordán: 8,20 m Oldalmagasság: 2,00 m Legnagyobb merülés: 0,80 m Főgép típus: Ganz JmD VIII 160 Főgép teljesítmény: 176 LE Hajtómű típusa: főgép mindkét végén hajócsavar Átépítve 1958, Balatonfüredi Hajógyár, Balatonfüred, HU Legnagyobb szélesség: 9,24 m Szélesség a főbordán: 9,00 m Főgép típus: