Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
IFJUGÁRDA exV.
- 1920-V., MFTR.
1945 elején Budapesten a Markó utcánál elsüllyedt; még abban az évben kiemelve és üzembe helyezve.
1946. május 2-án ezzel a hajóval indult útra a menetrendi személyhajózás Budapdest és Dömös között a Szentendrei-ágon
1948-V., Balatoni Hajózási Vállalat, , Dunai Osztály, Budapest HU
1950 végén a balatonra kerül, ahol a BHNV Balatonfüredi Hajóépítő Üzemében átalakítják a balatoni viszonyokra, és megnövelik az utasbefogadó képességet
1951-IFJUGÁRDA, Balatoni Hajózási Vállalat, Siófoki Kirendeltség.
1955-IFJUGÁRDA, MAHART Balatoni Kirendeltség, Siófok. A PAJTÁS 1954. évi balatonfüredi balesete után az utasbefogadó-képességet visszaállítják az eredeti 150 főre és kisebb átalakításokat végeznek rajta.
1963 tavaszán visszakerül a Dunára
1964-ben selejtezve, átadva a Középdunavölgyi Vízügyi Igazgatóságnak. Épült 1920, Schlick-Nicholson Hajógyár RT, Budapest/Újpest, HU Legnagyobb hossz: 27,18 m Legnagyobb szélesség: 5,20 m Szélesség a főbordán: 4,60 m Fixpont magasság: 5,80 m Oldalmagasság: 3,45 m Legnagyobb merülés: 1,50 m Főgép teljesítmény: 120 LE Átépítve 1950, Balatoni Hajózási Nemzeti Vállalat Hajóépítő Üzeme, Balatonfüred, HU Befogadó képesség: 180 fő Átépítve 1955, MAHART Balatoni Hajózási Üig, Siófoki hajójavító, Siófok, HU Kisebb súlypont csökkentő átalakítások Befogadó képesség: 150 fő