Menü
Hajóregiszter logó
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

FK 110 exBALATON

  • Állapot:
    ismeretlen
    1909-BALATON, Épült Gőzüzemű vedersoros nyomókotró Könyves-Tóth és Zaccaria Kotrógyár Budapest HU
    L:31,50m B:11,54m D:1,33m Disp:173.11t MP:60 LE
    Legnagyobb hossz:31,50 m
    Hossz a függélyek között:26,70 m
    Legnagyobb szélesség:11,54 m
    Szélesség a főbordán:6,50 m
    Fixpont magasság:10,85 m
    Oldalmagasság:2,59 m
    Legnagyobb merülés:1,33 m
    Vízkiszorítás:173.11 t
    Főgép típus:Kugler&Rosner egyhengeres gőzgép
    Főgép teljesítmény:60 LE
    1909-BALATON, ismeretlen tulajdonban
    1945- március 23-án visszavonuló német csapatok elsüllyesztik.
    1960-FK 110, Átépítve FOKA Északi Műhelytelepe Budapest Budapest/Vizafogó HU
    diesel-elektomos üzeműre átépítve
    MP:210 LE
    Főgép típus:Lang 6 VMR 35 diesel
    Főgép teljesítmény:210 LE
    1963-Vedersoros-anyagszivattyús nyomókotró iszapra.
    Kotrási mélység: 7 m.
    Puttonyok száma: 29 db.
    Puttonyok űrtartalma: 0,1 m3.
    Teljesítménye: 100 m3/h.
    Nyomocső átmérője: 320 mm.
    Főgép merítékhez: Kugler és Rosner féle 1909-es gy., fekvő, egy hengeres, 9*10(5) Pa ny., sűrítővel ellátott.
    Főgép az önlítővízhez: egyhengeres, compaund, kipuf.
    Főgép anyagszivattyúhoz: 6 VMR 35 tip. 6 hengres, komp. nélküli.
    Kazán: D.G.T. 1930-as gyármányú.