Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
DUNAGYÖNGYE exDEÁK FERENCZ
- Állapot:szétbontva1896-DEÁK FERENCZ, Épült SchH-SZÉCHENYI ISTVÁN típusú gőz. kerekes személyhajó #603 Schönichen-Hartmann-féle Egyesült Hajó-, Gép- és Kazángyár Budapest/Újpest HUL:77,20m B:15,00m D:1,45m Disp:264t MP:800 LE ▼
Legnagyobb hossz: 77,20 m Hossz a függélyek között: 75,00 m Legnagyobb szélesség: 15,00 m Szélesség a főbordán: 7,70 m Fixpont magasság: 8,75 m Oldalmagasság: 2,70 m Legnagyobb merülés: 1,45 m Vízkiszorítás: 264 t Főgép típus: 2 db kétvégű kazán, háromhengeres triplex gép Főgép teljesítmény: 800 LE 1896-DEÁK FERENCZ, MFTR Magyar (Királyi) Folyam- és Tengerhajózási RT Budapest HU1944- végétől Ausztriában volt,1947- március 25-én hazatért1947-DEÁK FERENCZ, MESzHART Magyar-Szovjet Hajózási RT. Budapest HU1954-DEÁK FERENCZ, Átépítve SchH-SZÉCHENYI ISTVÁN típusú gőz. kerekes személyhajóL:77,90m B:15,40m D:1,70m MP:800 LE ▼Legnagyobb hossz: 77,90 m Hossz a függélyek között: 75,20 m Legnagyobb szélesség: 15,40 m Szélesség a főbordán: 7,70 m Fixpont magasság: 8,65 m Oldalmagasság: 2,71 m Legnagyobb merülés: 1,70 m Főgép teljesítmény: 800 LE 1955-DEÁK FERENCZ, MAHART Magyar Hajózási RT Budapest HU1967-ben selejtezve.1968-DEÁK FERENCZ, SZOT Üdülési Igazgatóság Budapest HU SZOT Szállodahajóként üzemelt Esztergomban.1974-DUNAGYÖNGYE, MAHART Magyar Hajózási RT Budapest HU Budapesten úszó étterem és szállodahajó.1977-tol üzemen kívül, félreállítva értékesítésre vár.1978-ban a Margít-híd felújítása idején a budai parthoz kötve építésvezetőségként és munkásszállásként használták.1979- tavaszán a Csepeli Szabadkikötőben szétvágták.