Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
DONGÓ
- Állapot:szétbontva1886-DONGÓ, Épült SchH-DONGÓ típusú vontató motorhajó #95 Schönichen Hermann-féle Hajógépgyár, Gép- és Kazánép. Intézet Budapest/Újpest HUmás forrás szerint 1906-ban épültL:14,00m D:1,10m MP:60 LE ▼
Legnagyobb hossz: 14,00 m Szélesség a főbordán: 2,80 m Oldalmagasság: 1,40 m Legnagyobb merülés: 1,10 m Főgép típus: gőzgép Főgép teljesítmény: 60 LE 1886-DONGÓ, Tiszai m. kir. állami Kotrásvezetőség Szeged HU1912-DONGÓ, Balatoni Kikötők m. kir. Felügyelősége Siófok HU1928-DONGÓ, Átépítve #1403 Ganz és Tsa. Villamossági-, Gép-, Waggon- és Hajógyár RT Budapest/Újpest HUÚj hajótest és motorhajóvá átépítve.L:14,90m B:3,51m D:1,42m MP:75 LE ▼Legnagyobb hossz: 14,90 m Hossz a függélyek között: 13,61 m Legnagyobb szélesség: 3,51 m Szélesség a főbordán: 3,24 m Fixpont magasság: 4,45 m Oldalmagasság: 1,93 m Legnagyobb merülés: 1,42 m Főgép típus: LANG OML 674 Főgép teljesítmény: 75 LE 1935-Ismert személyzete: hajóvezető, Sándor Richárd (1884); gépész, Makarész László (1902); matróz, ifj. Bodó Imre (1910);1948-DONGÓ, BHV Balatoni Hajózási (Nemzeti) Vállalat Siófok HU (BHV Balatoni Osztály)1955-DONGÓ, MAHART Magyar Hajózási RT Budapest HU Siófok,1955-Később a Budapesti Szabadkikötőbe került boxerhajónak1960-DONGÓ, FőgépcsereDorman 6 DLM dieselmotor ▼Főgép típus: Dorman 6 DLM dieselmotor Főgép teljesítmény: 100 LE 1963-ban selejtezve.