Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

ŠTAJERSKO exPRERADOVIĆ exPETŐFI exDRÁVA

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • 1870-DRÁVA, Első Magyar Gőzhajózási Társaság, Budapest, HU
    1871-DRÁVA, Egyesült Magyar Gőzhajózási Társulat, Budapest, HU
    1874-PETŐFI, Erste K. u. K. privilegierte Donaudampfschifffahrtsgesellschaft ( DDSG ), Wien, AT-HU
    11.1918: szerb csapatok lefoglalják,
    1919-PETŐFI, N.A.C.D.E.V.( Naval Allied Commission for the Disposal of Enemy Vessels )
    1919-PRERADOVIĆ, Brodarski sindikat ( DRP ), Beograd, SHS
    1926-PRERADOVIĆ, Državna rečna plovidba ( DRP ), Beograd, SHS
    193?-PRERADOVIĆ, Jugoslovenska rečna plovidba ( JRP ), Beograd, YU
    1941-R 41, Kraljevska Ratna rečna flotila (Királyi Folyami Flottilla) aknamentesítő,
    10.4.1941: önsüllyesztés Progar mellett a Száván,
    1941-1944: kiemelve és felújítva,
    1944-PRERADOVIĆ, Südosteuropäische Reederei ( SOR ), Belgrad, DE
    1944-a felső Dunára menekült,
    28.4.1945: Holenburg mellett elsüllyed a Dunán,
    195?-kiemelve és felújítva,
    1952-ŠTAJERSKO, Jugoslovensko državno rečno brodarstvo ( JDRB ), Beograd, YU
    1952-ŠTAJERSKO, Jugoslovensko rečno brodarstvo ( JRB ), Beograd, YU
    1966-szétbontva Belgrádsban a Bežanija téli kikötőben.
  • Épült1870, Ruston Hajógyár, Floridsdorf, A
    Hossz a függélyek között:56,39 m
    Legnagyobb szélesség:15,11 m
    Szélesség a főbordán:7,01 m
    Oldalmagasság:2,74 m
    Legnagyobb merülés:1,17 m
    Vízkiszorítás:340 t
    Főgép típus:diagonális egy hengeres gőzgép
    Főgép teljesítmény:600 LE
    Főgépcsere1893, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU
    diagonális két hengeres compaund gőzgép beépítése
    Vízkiszorítás:340 t
    Főgép teljesítmény:600 LE

DRÁVA, 1871-1874, Egyesült Magyar Gõzhajózási Társulat, Budapest, HU