Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
ŠTAJERSKO exPRERADOVIĆ exPETŐFI exDRÁVA
- 1870-DRÁVA, Első Magyar Gőzhajózási Társaság, Budapest, HU
1871-DRÁVA, Egyesült Magyar Gőzhajózási Társulat, Budapest, HU
1874-PETŐFI, Erste K. u. K. privilegierte Donaudampfschifffahrtsgesellschaft ( DDSG ), Wien, AT-HU
11.1918: szerb csapatok lefoglalják,
1919-PETŐFI, N.A.C.D.E.V.( Naval Allied Commission for the Disposal of Enemy Vessels )
1919-PRERADOVIĆ, Brodarski sindikat ( DRP ), Beograd, SHS
1926-PRERADOVIĆ, Državna rečna plovidba ( DRP ), Beograd, SHS
193?-PRERADOVIĆ, Jugoslovenska rečna plovidba ( JRP ), Beograd, YU
1941-R 41, Kraljevska Ratna rečna flotila (Királyi Folyami Flottilla) aknamentesítő,
10.4.1941: önsüllyesztés Progar mellett a Száván,
1941-1944: kiemelve és felújítva,
1944-PRERADOVIĆ, Südosteuropäische Reederei ( SOR ), Belgrad, DE
1944-a felső Dunára menekült,
28.4.1945: Holenburg mellett elsüllyed a Dunán,
195?-kiemelve és felújítva,
1952-ŠTAJERSKO, Jugoslovensko državno rečno brodarstvo ( JDRB ), Beograd, YU
1952-ŠTAJERSKO, Jugoslovensko rečno brodarstvo ( JRB ), Beograd, YU
1966-szétbontva Belgrádsban a Bežanija téli kikötőben. Épült 1870, Ruston Hajógyár, Floridsdorf, A Hossz a függélyek között: 56,39 m Legnagyobb szélesség: 15,11 m Szélesség a főbordán: 7,01 m Oldalmagasság: 2,74 m Legnagyobb merülés: 1,17 m Vízkiszorítás: 340 t Főgép típus: diagonális egy hengeres gőzgép Főgép teljesítmény: 600 LE Főgépcsere 1893, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU diagonális két hengeres compaund gőzgép beépítése Vízkiszorítás: 340 t Főgép teljesítmény: 600 LE