Magyar
  English
fejkep
ZENTA exMÁV VII. exMÁV I. exStEG No.II. exNEU-ÖTTING
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Épült1856, Maffei Werft, Hirschau, D
Főgép teljesítmény:160 LE
Átépítve1896
Legnagyobb hossz:47,0 m
Hossz a függélyek között:45,0 m
Legnagyobb szélesség:9,55 m
Szélesség a főbordán:4,88 m
Oldalmagasság:2,15 m
Legnagyobb merülés:0,91 m
Főgép típus:Lokomotív kazán, kéthengeres ikergéppel
Főgép teljesítmény:160 LE
1856-NEU-ÖTTING, Bayerische Inn-Donau-Dampfschiffahrts-Gesellschaft, Passau, Bayern.
1859-StEG No. II., Staats-EisenbahnGesellschaft, Wien, AT
1891-MÁV I., MÁV, Budapest, HU
1892-MÁV VII., MÁV, Budapest, HU
1895-tol MFTR bérben.
1914-ZENTA, MFTR, Budapest, HU
1919-ben Csongrádnál román tüzérség elsüllyesztette,
1930-ig üzemen kívüliként tartják nyilván, feltehetően tervezték a kiemelését
1933-ban selejtezik
1953-ban kiemelve és szétvágva.
Nincs adat!

A ZENTA gőzös a Tiszán Mindszentnél az 1910-es években.

Forrás: -vas-
Feltöltve: 2013. 12. 13. 18:08
Szerkesztő: - vas -

MÁV VII.

 

A ZENTA vagy az ALGYŐ Szolnokon

Feltöltve: 2007. 05. 15. 23:03
Szerkesztő: Szánthó Zoltán

ZENTA

 

A MÁV I. erdeti állapotban

Feltöltve: 2005. 08. 11. 00:00
Szerkesztő: -kt-

MÁV I.