1913-VISEGRÁD, Magyar Horvát Tengeri Gőzhajózási RT, Fiume, AT-HU
1916-tól K.u.K. hadiszolgálat.
1919-VISEGRÁD, Francia Kormány, FR
1922-KARAGJORGJE, Jadranska Plovidba Soc. In Azioni di Nav., Susak, YS
1928-KARADJORDJE, u.a. tulajdonos, YS
1930. összeütközik a velencei "San Marco" társaság FRANCESKO MOROSINI gőzösével a Pasmann-csatornában a Babac-sziget mellett, utána kijavítják és némileg módosítják.
1941. 04. 12.-én Zlarin mellett aknára fut és elsüllyed (jugoszláv aknamezőn).
1952. novemberében kiemelik és Splitbe vontatják újjáépítésre.
1952-MORNAR, Jadranska Linijska Plovidba, Rijeka, YS
1955-PROLETERKA, Jadranska Linijska Plovidba (test egy része felújítva), Split, YS
1969. 12. 10.-én a Murter-szigettől dél-nyugatra megfeneklik.
1970. 02. 03.-án sikerül levontatni, eladják Splitbe a Brodospas cégnek bontásra