Magyar
  English
fejkep
VII.
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Besorolás: I./1918 típusú gőzüzemű csavaros személyhajó
Állapot: szétbontva
Épült1920, Schlick-Nicholson Hajógyár, Budapest/Újpest, HU
Legnagyobb hossz:26,33 m
Hossz a függélyek között:25,05 m
Szélesség a főbordán:4,55 m
Fixpont magasság:5,29 m
Oldalmagasság:2,23 m
Legnagyobb merülés:1,24 m
Főgép teljesítmény:120 LE
1920-ban épült a Schlick-Nicholson Hajógyárban /Újpest/ a MFTR részére.
1935-39, 1940, 1943 években a Budapest-Ráckeve-Dömsöd Hajózási Vállalat bérletében dolgozott a Soroksári Dunán.
1944-ben Ausztriába került,
1945 elején Bécsben német csapatok felrobbantották.
1948-ban kiemelve, hazavontatva, selejtezve és szétvágva.
Nincs adat!

A VII. sz. csavargőzös Dömsödön a 30-as években, még feketére festett testtel, a kéményszalagon BRD jelzéssel.

Forrás: -vas-
Feltöltve: 2014. 03. 20. 16:45
Szerkesztő: - vas -

VII.

 

A VII. sz. csavargőzös a Ferencvárosi Kikötőben a 30-as években.

Forrás: -vas-
Képpozíció
Feltöltve: 2013. 05. 23. 15:25
Szerkesztő: - vas -

VII.

 

A VII. sz. csavargőzös Budapesten 1935 körül.

Forrás: -vas-
Feltöltve: 2012. 09. 14. 11:53
Szerkesztő: - vas -

VII.

 

VII. sz csavargőzös Budapesten 1935-ben.

Forrás: -vas-
Feltöltve: 2012. 09. 10. 12:34
Szerkesztő: - vas -

VII.

 

VII csavargőzös

Feltöltve: 2005. 07. 17. 00:00
Szerkesztő: Kosztolicz Péter

VII.