1893-STEPHANIE, Magyar Horvát Tengeri Gőzhajózási RT, Fiume, AT-HU
1906-MIRAMAR I., Marco A. Martinolich, Lussinpiccolo, AT-HU
1914-K.u.K. hadiszolgálat
1918-VESELA, Braća Paric, Spalato, AT-HU
1923-VESELA, Braća Paric, Split, YU
1926-SVETI ARANĐEL, Taška Naumovića, Belgrád, YU, Dunára kerül és Belgrád – Óbecse (Stari Bečej) között közlekedik
1937-a Taška Naumovića hajózási társaság felszámolását követően a belgrádi Szerb-Svájci Bank árverésen értékesíti
1937-SLOGA, Brodarstvo Ivana Bakarića, Belgrád, YU, átépítés dízel motorosra
194?-1943-Belgrád – Pancsova (Pančevo) – Umka – Nagybecskerek (Zrenjanin) között közlekedik
1943-1944 szeptember között Tekija – Orsova – Szörényvár (Turnu Severin) – Kladovo között közlekedik
1944 szeptember 6-án a Turnu Severinnél a Dunához kijutó Vörös Hadsereg elől Kladovoból Tekijába menekül, de Ada Kale alatt 4-5 utassal, 20 olasz fogollyal és 3 német katonával a fedélzetén zátonyra fut.
1944 október 1.-én a román ALBA JULIA levontatja a zátonyról és Tekijába viszi, hogy ott ismét üzemképessé tegyék
1944 október 3-9 között a Vörös Hadsereg katonáit szállítja Golubinje közelében
1944 október 9-én Tekijába visszatérőben Ogradinnél az aknára futott román 'GHERDAP' aknakereső mentésében vesz részt, 3 embert ment ki.
1944 október 12.-én a Vörös Hadsereg részére üzemanyag szállítmánnyal indul Orsovába,de aknára fut és elsüllyed. A román kapitány és a 3 fős személyzet (Nikola Pelen másodtiszt, Milan és Riza matróz) életét veszíti.
A hajót valószínűleg nem emelték ki.