Magyar
  English
fejkep
PRIMO exAPATIN I. exDOM exSEBES exBRAUNAU
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Épült1856, Ignaz Mayer Werft, Linz, A, #58
Hossz a függélyek között:43,28 m
Legnagyobb szélesség:4,70 m
Szélesség a főbordán:9,40 m
Oldalmagasság:2,07 m
Legnagyobb merülés:1,07 m
Vízkiszorítás:66,7 t
Főgép típus:"Scott Russel" dupla oszcilláló gőzgép (Zwilling tandem)
Főgép teljesítmény:168 LE
Főgépcsere1866, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU
Vízkiszorítás:66,7 t
Főgép típus:diagonális két hengeres compaund gőzgép
Főgép teljesítmény:168 LE
1856-BRAUNAU, “Johann Georg Riedl & Co” Dampfschiffahrts Gesellschaft, Neu Ötting, AT
1865-BRAUNAU, Erste K. u. K. privilegierte Donaudampfschifffahrtsgesellschaft ( DDSG ), Wien, AT
1900-SEBES, Magyar Belhajózási Részény Tarsaság ( MBR ), Budapest, HU
11.1918: szerb csapatok lefoglalják,
192?-DOM, Brodarsko i bagersko akcionarsko društvo ( BIBAD ), Beograd, SHS
1929-DOM, Brodarstvo Taška Naumovića, Beograd, YU
1935-DOM, Brodarstvo „Petar Eman“, Apatin, YU
1936-APATIN I., Zajednica Apatinskih posednika tovarnih lađa ( ZAPTL ), Apatin, YU
1941-Az UPRS (Uprava pomorstva i rečnog saobraćaja - Közlekedési és tengerészeti hivatal) № 1993/41 számú határozatával engedélyezi a külföldi tulajdonba kerülését
1942-PRIMO, Societa Italiana di Navigazione Danubiana ( SINDA ), Roma, IT
1944.10 Baja mellett elsüllyed a Dunán,
194?-szétbontva?