Magyar
  English
fejkep
ORTE exKELET
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Épült1904, W. Dobson & Co., Newcastle, GBR, #135
Legnagyobb hossz:62,7 m
Legnagyobb szélesség:9,7 m
Legnagyobb merülés:4,2 m
DWT:1250
GRT:942
Főgép típus:triplex gőzgép
Főgép teljesítmény:900 LE
Holtvizi sebesség:11 csomó
1904-KELET, "Levante" Magyar Keleti Tengerhajózási RT, Fiume
1919-KELET, Levant SS. Co. Ltd., Fiume, IT
1920-KELET, Levante Soc. di Nav. Marittima, Fiume, IT
1922-KELET, Soc. di Nav. Marittima Levante, Fiume, IT
1924-KELET, "Levante" Soc. Anon. Di Nav. Fiumana (Soc. di Nav. A Vap. "Puglia", mgrs.), Volosca, IT
1925-ORTE, u.a. tulajdonos, Volosca, IT
1933-VILLA CARLA, Giuseppe Spina, Genoa, IT
1934-GIAMBATTISTA, Dani & Co., Genoa, IT
1939-ANGIULIN, L. Mangiarotti & E. Ravano, Genoa, IT
1940. 06. 10.-én úton Licataból Nápolyba aknára fut és elsüllyed a szicíliai Granitola-fok közelében.

1904-ben a hajó hozta haza Rodostóból Küstendébe II. Rákóczi Ferenc hamvait Kehrer Rudolf parancsnoksága alatt. A hajó modellje a Sárospataki Rákóczi Múzeumban látható.
Nincs adat!

Képeslap a KELET gőzösről Galacon.

Forrás: -vas-
Feltöltve: 2011. 10. 10. 13:02
Szerkesztő: - vas -

KELET

 

A KELET gőzös

Feltöltve: 2011. 09. 12. 22:24
Szerkesztő: - vas -

KELET

 

A KELET gőzös

Feltöltve: 2009. 02. 02. 13:08
Szerkesztő: - vas -

KELET

 

Az MKT KELET gőzösének fedélzete egy fekete-tengeri vihar után.

Feltöltve: 2009. 01. 05. 23:45
Szerkesztő: - vas -

KELET

  

A KELET gőzös meghirdetett járatai 1909-ből.

Forrás: -vas-
Feltöltve: 2007. 02. 06. 09:38
Szerkesztő: - vas -

KELET

 

KELET g/s

Feltöltve: 2006. 03. 22. 17:17
Szerkesztő: Drobni Nándor

KELET