Magyar
  English
fejkep
OKHA
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Besorolás: 1100 DWT (TISSA / TELNOVSK) típusú, tengeri áruszállító hajó (Projekt: 650)
IMO szám: 5261283
Állapot: szétbontva
Épült1950, Ganz Hajógyár, Budapest/Újpest, HU, #1548
Legnagyobb hossz:70 m
Hossz a függélyek között:65 m
Legnagyobb szélesség:10,02 m
Oldalmagasság:5,30 m
Legnagyobb merülés:3,80 m
Vízkiszorítás:2083 t
DWT:1100
Főgép típus:Ganz-Jendrassik VIII. JhR. 216
Főgép teljesítmény:2 X 442 LE
Holtvizi sebesség:10 csomó
Átépítve1960
Átépítés után
Legnagyobb hossz:70 m
Legnagyobb szélesség:10 m
Oldalmagasság:7,70 m
Legnagyobb merülés:4,10 m
Vízkiszorítás:2083 t
DWT:509
GRT:1718
Főgép teljesítmény:2 X 442 LE
Holtvizi sebesség:11,5 csomó
1950-OKHA (ОХА), Sudoimport, SZU.
1950-OKHA, Szovjet Állami Távolkelet Hajózási Vállalat, Vladivostok, SZU
1960-Kínában átépítik személyhajóvá. (dr Vass Ödön közlése)
1977.06.16-szétbontva Aioi, Japánban, (Ishikawajima Kogyo KK)
Nincs adat!

OKHA, személyhajóvá történt átépítése után.

Forrás: radikal.ru
Feltöltve: 2013. 12. 14. 21:39
Szerkesztő: Kis Árpád

OKHA

   

Az OCHA vízrebocsátása Újpesten

Felvétel: Papp Jenő
Forrás: Papp Jenő
Feltöltve: 2007. 07. 06. 13:08
Szerkesztő: - vas -

OKHA

 

Személyhajóvá való átépítés után.
1-fartér;
2-üzemanyagtartály;
3-géptér;
4-ballaszttartály;
5-élelmiszerraktárak;
6-hűtőkamrák;
7-ivóvíztartály;
8-poggyásztér;
9-orrtér;
10-orvosi rendelő, betegszoba, elkülönítő;
11-személyzeti lakótér;
12-I. osztályú kabinok;
13-II. osztályú kabinok;
14-pihenőszalon;
15-anyák és gyermekek kabinja;
16-III. osztályú kabinok;
17-utaskonyha;
18-étterem;
19-áruda

Feltöltve: 2005. 10. 10. 00:00
Szerkesztő: -kt-

OKHA