Magyar
  English
fejkep
KORDUN exVOJVODA BOJOVIC exBÁCS-BODROG
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Besorolás: PAKS/1869 típusú oldalkerekes vontató gőzhajó
Állapot: szétbontva
Épült1870, Első Magyar Pest-Fiumei Hajógyár RT, Budapest/Újpest, HU
Hossz a függélyek között:56,39 m
Legnagyobb szélesség:14,53 m
Szélesség a főbordán:7,01 m
Oldalmagasság:2,74 m
Legnagyobb merülés:1,10 m
Vízkiszorítás:316,97 t
Főgép teljesítmény:570 LE
Főgépcsere1880, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU
Nagyjavítás, főgépcsere
Vízkiszorítás:316,97 t
Főgép típus:2 hengeres compound
Főgép teljesítmény:570 LE
Átépítve1928
Felújítás, kazáncsere Újpesten
Legnagyobb merülés:1,3 m
Vízkiszorítás:316,97 t
Főgép teljesítmény:570 LE
1870-BÁCS-BODROG, Első Magyar Gőzhajózási Társaság, HU
1871-BÁCS-BODROG, Egyesült Magyar Gőzhajózási Társaság, HU
1874-BÁCS-BODROG, DDSG
1918-VOJVODA BOJOVIC, JRB
1944-ben a Vörös Hadsereg szolgálatában
1945-KORDUN, DRB, Belgrád
1952-KORDUN, JRB, Belgrád
1960-as években szétbontva

Vélhetően a BÁCS-BODROG vagy egyik testvére a Greben hegyfok előtt az Al-Dunán 1900 körül.

Forrás: -vas-
Feltöltve: 2015. 10. 02. 15:55
Szerkesztő: - vas -

BÁCS-BODROG

 

BÁCS-BODROG

Feltöltve: 2014. 10. 28. 14:35
Szerkesztő: - vas -

BÁCS-BODROG

 

KORDUN vontatógőzös Budapesten a XIII. Révész utcánál a hatvanas évek elején. Háttérben valamelyik jégtörő áll.

Felvétel: Szánthó István
Forrás: FORTEPAN
Feltöltve: 2012. 06. 05. 11:48

KORDUN

 

KORDUN 1961

Forrás: Franz Dosch
Feltöltve: 2010. 10. 12. 16:11

KORDUN

 

VOJVODA BOJOVIĆ az 1930-as években

Felvétel: JRB-archív
Feltöltve: 2009. 05. 24. 11:51
Szerkesztő: Kádár Zoltán

VOJVODA BOJOVIC