Magyar
  English
fejkep
FK 307 exNINA exKOMÁROM
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Épült1886, Schoenichen Hermann-féle Hajógépgyár, Gép- és Kazánép. Intézet, Budapest/Újpest, HU, #94
Legnagyobb hossz:22,70 m
Hossz a függélyek között:21,50 m
Legnagyobb szélesség:4,40 m
Szélesség a főbordán:4,00 m
Oldalmagasság:1,90 m
Legnagyobb merülés:1,15 m
Vízkiszorítás:83 t
Főgép típus:compaund gőzgép
Főgép teljesítmény:120 LE
1886-KOMÁROM, Komáromi Átkelési Vállalat, Komárom, HU
(vontató kellékekkel ellátott személyszállító csavargőzös)
1892-NINA, a komáromi közúti híd elkészülte után ismeretlen tulajdonba kerül és Budapesten helyi átkelőszolgálatban vesz részt
190?-NINA, Schödl Károly,
1912-NINA, Budapesti Homok és Kavicsszállító RT,
1926-NINA, Egyesült Építőipari és Hajózási Rt,
1930-NINA, Nagybátony-Újlaki Egyesült Iparművek,
1949-FK 307, Folyamszabályozó és Kavicskotró Vállalat,
További sorsa nem ismert.
Nincs adat!

FK 307 Győrben.

Felvétel: Komondi Miklós
Forrás: Régi Győr
Feltöltve: 2016. 03. 02. 10:57
Szerkesztő: -kt-

FK 307

 

A NINA gőzös Budapesten a Ferencz-József (ma Belgrád) rakpart mellett 1900 körül.

Forrás: -vas-
Feltöltve: 2013. 05. 28. 13:25
Szerkesztő: - vas -

NINA

 

A KOMÁROM csavargőzös átkelőhajó Komáromban, ami az 1892-ben elkézült vashíd megnyitásáig a téli hónapokban pótolta a hajóhidat.

Feltöltve: 2011. 09. 22. 16:22
Szerkesztő: - vas -

NINA