Magyar
  English
fejkep
DRINA exVERA exNAPSUGÁR exSUNBEAM
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Épült1909, John Isaac Thornycroft & Co., Southampton, GBR
Főgép típus:John Isaac Thornycroft & Co. 2 hengeres Compound, Yarrow rendsze
Főgép teljesítmény:45 LE
Átépítve1918, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU, #?
Legnagyobb hossz:21,35 m
Hossz a függélyek között:18,1 m
Legnagyobb szélesség:3,35 m
Főgép teljesítmény:45 LE
Holtvizi sebesség:18 km/h
Főgépcsere1936
átépítés motoros vontató hajóvá
Főgép típus:H.M.G. Hanseatische Motoren GmbH, 3 hengeres 2 ütemű dízel
Főgép teljesítmény:75 LE
1909-SUNBEAM, ismeretlen tulajdonos
1918-NAPSUGÁR, Brüll Alfréd MTK elnök gőzjachtja
1920-VERA, Adolf Gramberg gőzjachtja, Pancsova
1922-VERA, I.M. Weifert Sörfőzde, a Weifert és a Gramberg családok használatában
1929-VERA, "Galeb" Szállítmányozási Vállalat, Belgrád, YU, Szendrő-Kevevára (Smederevo–Kovin) között utasforgalmat bonyolít
1931-DRINA, Boška Jezdić és Ivan Bakarića hajózási vállalata Belgrád
1936-átépítés motoros vontatóvá
További sorsa ismeretlen

Nincs adat!

A VERA gőzjacht a Szendrő-Kevevára közötti forgalomban 1930 körül.

Forrás: Delcampe.net
Feltöltve: 2013. 09. 26. 13:39
Szerkesztő: - vas -

VERA

 

Az MTK elnökének, Brüll Alfrédnak NAPSUGÁR nevű yachtja javításon az Óbudai Hajógyárban 1918-ban.

Feltöltve: 2011. 09. 07. 21:48
Szerkesztő: - vas -

NAPSUGÁR

 

VERA exNAPSUGÁR gőzjacht Pancsován

Felvétel: JRB-Archív
Feltöltve: 2011. 04. 06. 21:07
Szerkesztő: Kádár Zoltán

VERA