Magyar
  English
fejkep
BOKA exSIBENIK exTEMESVÁR
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Besorolás: TEMESVÁR típusú farkerekes gőzhajó
Állapot: szétbontva
Épült1894, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU
Legnagyobb hossz:25,90 m
Hossz a függélyek között:22,50 m
Legnagyobb szélesség:6,02 m
Szélesség a főbordán:5,80 m
Fixpont magasság:4,11 m
Oldalmagasság:2,00 m
Legnagyobb merülés:0,67 m
Vízkiszorítás:69,0 t
Főgép teljesítmény:110 LE
1894-TEMESVÁR, DDSG, Wien, A. A farkerekes gőzöst a Bega csatornán használták vontatásra Temesvártól Nagybecskerekig.
1919-SIBENIK, Brodarsi Sindikat SHS, Belgrád, YU
1925-26 Felújítás, új tűzcsöves kazán,
1945-BOKA, DRB, Belgrád, YU
1952-BOKA, JRB, Belgrád, YU
további sorsa ismeretlen, a 60-as években szétbontották.

A TEMESVÁR farkerekes gőzös Nagybecskereken 1900 körül.

Feltöltve: 2014. 10. 28. 16:06
Szerkesztő: - vas -

TEMESVÁR

 

SIBENIK farkerekes vontató Nagybecskereknél

Feltöltve: 2011. 06. 22. 06:08

SIBENIK

 

A TEMESVÁR vontat Nagybecskereknél az 1910-es években.

Forrás: -vas-
Feltöltve: 2011. 06. 07. 12:35
Szerkesztő: - vas -

TEMESVÁR

 

A TEMESVÁR farkerekes gőzös a Béga-csatornában a nagybecskereki DGT Ügynökség előtt.

Forrás: profila.hu
Feltöltve: 2010. 04. 22. 22:26
Szerkesztő: - vas -

TEMESVÁR

   

A TEMESVÁR 1905 körüli állapotában

Erwin Hauke rajza

Feltöltve: 2010. 03. 20. 12:58
Szerkesztő: Szánthó Zoltán

TEMESVÁR

 

A BOKA exTEMESVÁR lepusztult állapotban

Felvétel: JRB-archív
Feltöltve: 2009. 05. 24. 22:45
Szerkesztő: Kádár Zoltán

BOKA

     

TEMESVÁR modellje a Közlekedési Múzeumban.

Feltöltve: 2005. 12. 31. 11:49
Szerkesztő: -kt-

TEMESVÁR