1896-IMRE, Épült
DHG-IMRE típusú gőzüzemű oldalkerekes személyhajó #128
Danubius Magyar Hajó- és Gépgyár RT. Budapest/Újpest HU
L:64,43m B:12,15m D:1,20m MP:350 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 64,43 m |
Hossz a függélyek között: | 56,40 m |
Legnagyobb szélesség: | 12,15 m |
Szélesség a főbordán: | 6,00 m |
Fixpont magasság: | 5,95 m |
Oldalmagasság: | 2,50 m |
Legnagyobb merülés: | 1,20 m |
Főgép teljesítmény: | 350 LE |
|
1912-VISEGRÁD, Átépítve
MFTR Orsovai Hajóműhely Orsova HU
L:63,43m B:12,00m D:1,63m MP:350 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 63,43 m |
Hossz a függélyek között: | 60,14 m |
Legnagyobb szélesség: | 12,00 m |
Szélesség a főbordán: | 6,01 m |
Fixpont magasság: | 6,35 m |
Oldalmagasság: | 2,50 m |
Legnagyobb merülés: | 1,63 m |
Főgép teljesítmény: | 350 LE |
|
1944- végén Ausztriában volt,
1947- április 17-én hazatért
1959-ben selejtezve, átadva a SZOT-nak,
1963-SZOT VISEGRÁD, Átépítve
átépítve.
1980-as évek végéig(?) állóhajóként SZOT üdülőhajó a Margitszigetnél a Sportuszoda oldalában. Ismeretlen időben átvontatva a Balatonra.
1989-VISEGRÁD, Állóhajó Alsőörsön.
1994-ben a helyszínen szétbontva.