1872-LOKALBOOT I., Épült
DGT-LOKALBOOT típusú Gőzüzemű oldalkerekes személyhajó DGT Óbudai Hajógyára Budapest/Óbuda HU
L:36,25m B:8,78m D:0,71m Disp:46t MP:156 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 36,25 m |
Hossz a függélyek között: | 32,875 m |
Legnagyobb szélesség: | 8,78 m |
Szélesség a főbordán: | 3,81 m |
Oldalmagasság: | 1,48 m |
Legnagyobb merülés: | 0,71 m |
Vízkiszorítás: | 46 t |
Főgép típus: | DGT Óbuda - 2 hengeres Compound gőzgép |
Főgép teljesítmény: | 156 LE |
Befogadó képesség: | 150 fő |
|
1888-OMNIBUS I., Átépítve
DGT Óbudai Hajógyára Budapest/Óbuda HU
L:37,72m B:5,03m Disp:49t MP:156 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 37,72 m |
Hossz a függélyek között: | 34,7 m |
Legnagyobb szélesség: | 5,03 m |
Fixpont magasság: | 4,18 m |
Oldalmagasság: | 1,46 m |
Vízkiszorítás: | 49 t |
Főgép teljesítmény: | 156 LE |
Befogadó képesség: | 150 fő |
|
1899-MORAVA, szerb tulajdonban, postahajó szolgálat Zimony és Belgrád között. 100 tonnás uszályokat hegymenetben 4 km/h sebességgel vontatott.
1904-nagyjavítás az SBD-nél Belgrádban
1914-részt vesz a hadműveletekben
1915-Donji Milanovac felett elsüllyeszti a saját legénysége