1927-MAROS, Built
Ganz-MAROS class, minelayer #1393
Ganz & Co. Danubius Machine-, Waggon- & Shipyard Co. Ltd. Budapest/Újpest HU
(according to shipyard register: MOHÁCS) néven bocsátják vízre kitűző és bójarakó hajóként a SZEB megtévesztésére
L:30,00m B:5,20m D:0,8m MP:300 LE ▼
Length overall: | 30,00 m |
Extrem breadth: | 5,20 m |
Beam: | 4,79 m |
Draft: | 0,8 m |
Main engine type: | diesel-nyersolajmotor |
Output of main engine: | 300 LE |
Stillwater speed: | 11 km/h |
|
1941-ben részt vesz a jugoszláv aknazárak felszedésében.
1945-ben Németországban amerikai hadizsákmány lesz.
1959-1966-HOHE-NAU, honi kikötője Regensburg, kirándulóhajóként járja a Dunát Passau fölött.
1966-HOHE-NAU, 1970-ben 10 m-rel meghosszabbítják.
1970-HOHE-NAU, Rebuilt
L:36,70m B:5,30m D:1,10m Disp:123t MP:316 LE ▼
Length overall: | 36,70 m |
Extrem breadth: | 5,30 m |
Draft: | 1,10 m |
Displacement: | 123 t |
Output of main engine: | 316 LE |
|
2008-2015-FANNY, Portum Lines Hajózási Kft, Budapest, HU